Приватний освітній центр ПРОСТІР

творчий та навчальний простір для батьків та дітей

Головна
Головна
Вконтакте Одноклассники Скайп
м. Хмельницький
+38 (067) 663-35-53
+38 (0382) 72 61 65
Жіноча громада окремого козацького куреня ім. І.Нечая

У нашому розділі «Цікавинки для батьків» Ви знайдете цікаві та корисні поради, творчі завдання, вірші та багато чого іншого, що допоможе Вам разом із малюком весело та плідно проводити свій вільний час. Розвиваймося разом!

Багато батьків і вихователів вважають небажаними в дитячому колективі ігри, в яких розігруються сцени насильства, агресії, жорстокості, зла. Бачити в дітях злобу і жорстокість завжди дуже тривожно й неприємно. Часто подібні ігри забороняються дітям. Діти бачать моделі подібної поведінки на вулиці, по телевізору, вдома. Їм дуже важливо визначити, кого вважати «хорошим», а кого «поганим». Ці ігри допомагають дітям зрозуміти себе в цьому світі, контролювати свої бажання чинити погано. Важливо надати […]

Звичний педагогічний штамп — дітей треба вчити ділитися. Всім. Завжди. Власне, в цьому немає нічого поганого: дитина живе не одна в будинку, вона не одна в групі. Але чи немає в нашому бажанні, виростити неодмінно чуйного колективіста, іншої крайності — заперечення права дитини на власність і на власний безпечний життєвий простір? Чому у дорослих «все своє власне», а у дітей «все загальне»? Отже, дітей можна змусити ділитися, переступаючи через їхні почуття і […]

Іноді батькам здається, що діти друзів і сусідів більш розвинені, більш самостійні. Іноді викликає сумнів успішність дитини в заняттях математикою або малюванням, в іграх з однолітками. Лякає перспектива навчання в школі і перспектива походу до фахівців.   Як запобігти проблемі

Анекдот «з бородою» Учасники конкурсу по черзі починають розповідати анекдоти. Якщо хтось із присутніх знає продовження, оповідачеві прикріплюється «борода», яку замінює шматочок вати. Виграє той, у кого в підсумку виявиться менше шматочків вати.                                                      

 

Протягом усього дошкільного віку оточуючі дитину дорослі мають створювати сприятливі умови для розвитку у неї допитливості, яка потім переростає в пізнавальну активність. Якщо ми не навчимо дитину мислити в дитячому садку, то вчити її цьому в школі буде неефективно, тому що минув безповоротно найбільш сприятливий період для розвитку мислення дитини.

 

Прийняття рішень має першочергове значення.   Можливість вибирати, чим зараз зайнятися, з яким матеріалом, з ким з хлопців, допомагає дітям розвивати навички прийняття рішень організованим і безпечним шляхом. Вони вчаться приймати на себе відповідальність за рішення і розуміти наслідки своїх дій. Наприклад, дитина може сказати сама собі: «Якщо я виберу зараз малювання, то пропущу приготування коктейлю. Що цікавіше? »,« Я вчора вже будував гараж з Сергійком. Краще сьогодні буду разом […]